airpods-5mag
تکنولوژی و کالای دیجیتال

۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در لایفینو

  • سپکام سیستم
  • 23 خرداد 1402
  • 446 مشاهده

هندزفری بدون سیم  در دنیای مدرن امروز به گجت‌های جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند که در هر زمان و هر مکان می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم. این گجت‌های پوشیدنی با تنوع و قیمت‌های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ هدفون محبوب در یزد جانبی بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.


برای آشنایی با بهترین هندزفری سیمی های فروشگاه یزد جانبی که محبوبیت زیادی هم دارند با این مقاله همراه باشید.


 1- هندزفری بلوتوث ایرپاد گیمینگ هیسکا FX420

اگر شما هم طرفدار بی چون و چرای موسیقی هستید و کیفیت بالای موسیقی که گوش میکنید برایتان حائز اهمیت هست ایرپاد هیسکا FX420 بهترین انتخاب برای شماست .

یک ایرپاد خوش ساخت با باتری قوی که تا 3 ساعت میتوانید به طور مداوم موزیک گوش بدهید .

2-146-1


باتری تعبیه شده در کیس شارژ دارای ظرفیت 250 میلی آمپر ساعت هست . AIRPOD HISKA FX420 دارای مود گیمینگ میباشد که در این حالت هیجان بازی رو با قابلیت HIFI STEREO و 3D SOUND دو چندان خواهد کرد . ایرپاد هیسکا FX420 به راحتی با دستگاه های دارای بلوتوث شما با استفاده از فناوری بلوتوث 5 جفت می شود تا سیگنال پایدارتر و مصرف انرژی کمتری داشته باشد . نور LED به کار برده شده در این هدست مناسب برای بازی میباشد . قابلیت تغییر حالت بین گیمینگ و استفاده روزمره امکانی منحصر به فرد میباشد که میتواند نیازهای شمارا در هر 2 حالت به بهترین نحو برطرف نماید.    


2-146-1                                  هندزفری بلوتوث ایرپاد گیمینگ هیسکا FX420                                        جهت مشاهده و خرید کلیک کنید



2-هندزفری بلوتوثی +O2 مدل OT80

هندزفری بلوتوثی +O2 ،مدل OT80 دارای سنسور قوی و حساس می باشد که امکان استفاده درست و بدون درد سر را به شما می دهد و داری نویز گیر بسیار عالی با کیفت مرقوب می باشد. با هندزفری بلوتوثی می توانید از کارکرد بلوتوث و Airpods در مسافت زیاد بهرمند شوید و در مسافت طولانی از آن استفاده کنید. این هندزفری قابلیت تغیر نام بلوتوث را دارد و شما میتوانید نام بلوتوث را به دلخواه خود تغییر دهید

2-168-1

هندزفری قابلیت مکالمه با وضوح صدای عالی و پخش صدای موزیک با کیفیت بالا را دارد و شما می توانید با کیفیت بالا و وضوح بسیار عالی از این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید. این هنزفری بلوتوثی مشابه زیاد از نظر کیفیت و سایز با Airpods2 اورجینال دارد. این هندزفری ماندگاری شارژ در مدت زمان بالا را دارد و شما میتوانید ساعت ها ازین هندزفری +O2 استفاده کنید.


2-146-1                                               هندزفری بلوتوثی +O2 مدل OT80                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید


3- هندزفری بی سیم بلوتوثی پادر PODER مدل PD88 طرح ایرپاد پرو

جدید ترین هندزفری از برند PODER با نام ایرپاد PD88 منتشر شده است که ظاهری کاملا خاص دارد به راحتی در گوش قرار میگیرد و با توجه به اندازه گوش می توانید سری را تعویض کنید.

این محصول از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی متصل می شود با سیستم عامل های اندروید، IOS سازگاری دارد مناسب برای گیمینگ، ورزش، کارهای عادی روزانه است و از همه جالب تر تا محدوده 25 متر پاسخگو است

2-170-1

این کالا در برابر در برابر رطوبت و عرق مقاومت بالایی دارد. حالا بریم سراغ ویژگی های هندزفری که میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا، Noise Cancelling Microphone ،Noise Cancelling Headphone، دارای محفظه شارژ، قابلیت شارژ وایرلس است. حالا هم نوبت میرسه به باتری، ظرفیت باتری این دستگاه ۳۵۰ میلی‌آمپر است در حالت مکالمه ۳.۵ ساعت، در حالت پخش موسیقی ۵ ساعت، و برای شارژ هدفون تنها ۳ ساعت زمان نیاز است.


2-146-1                                هندزفری بی سیم بلوتوثی پادر PODER مدل PD88 طرح ایرپاد پرو                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید


4-هندزفری بلوتوثی لیتو LEITU مدل LT-25 مشکی

ایرپاد (هدست بلوتوث) لیتو مدل LT-25 دارای 6 ماه گارانتی است که خیال شما را بابت ضمانت کیفیت محصول راحت می‌کند. این ایرپاد دارای نشانگر بر روی کیس برای نشان دادن وضعیت شارژ ایرپاد است.

                                                                                                      2-226-1


شما با ایرپاد LT-8 می‌توانید حدود 3 تا 4 ساعت به موسیقی گوش دهید و یا به مکالمه بپردازید. این محصول دارای طراحی جذابیست و می‌تواند تا حدودی نویز را کاهش دهد. طراحی ایرپاد لیتو به صورتی است که از گوش شما نیفتد و یا گوش شما را خسته نکند.


2-146-1                                هندزفری بلوتوثی لیتو LEITU مدل LT-25 مشکی                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید



 

5_هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-293

هندزفری بلوتوثی مدل FX-293 یک محصول باکیفیت و با طراحی زیبا است. این محصول با قابلیت اتصال بی‌سیم توسط بلوتوث امکان گوش‌دادن به موسیقی و پاسخ‌دادن تماس را برای شما فراهم می‌کند. هندزفری بلوتوثی مدل FX-293دارای شعاع عملکرد 12 متری است و در فضای باز تا ده متر امکان اتصال بدون مشکل را به بلوتوث گوشی شما را فراهم می‌کند.

                                                                                                          2-230-1

این هندزفری بلوتوثی گردنی در طی 2 ساعت شارژ کامل خواهد شد و برای آن یک باتری با ورودی 5 ولت و 180 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده که می‌تواند امکان گوش‌دادن به موسیقی و صحبت‌کردن در حالت تماس را تا 15 ساعت برایتان ممکن می‌کند. ابعاد درایور اسپیکرهای این هندزفری گردنی 12 میلی‌متری است. از مهم‌‌ترین ویژگی‌های مدل FX-293 وزن سبک و طراحی ارگونومیک آن است.
طراحی ارگونومیک این مدل باعث راحتی شما در هنگام گوش‌دادن به موسیقی شود. از این مدل می‌توان حتی در هنگام ورزش هم استفاده کرد. طراحی بدون سیم این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا در هنگام انجام فعالیت‌های متفاوت از ورزش، دویدن، دوچرخ سواری، رانندگی، فعالیت‌های عمومی روزانه از این هندزفری استفاده کنید. در مجموع این محصول باکیفیت برند هیسکا را می‌توان یک محصول باارزش خرید بالا دانست.
 

2-146-1                                هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-293                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید


6_هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-11

هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-11 یک هندزفری با کیفیت است که با داشتن آن میتوانید به صورت روزمره از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید و مکالمات خودتان را به راحتی و بدون نیاز به در آوردن گوشی از جیبتان انجام دهید! لیتو یک برند عالی برای انتخاب هنگام خرید است. این مدل از کیفیت صدای خوب و قابل قبولی برخوردار است و با استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 تا فاصله 10 متر از دستگاه از آن استفاده کرد.


                                                                                                   2-227-1


هر یک از گوشی های این هندزفری از باتری 30 میلی آمپر ساعت برخوردار میباشد که میتوان به کمک آن 2 الی 4 ساعت به گوش کردن موسیقی و یا مکالمه پرداخت، کیس نگهدارنده‌ی این هندزفری از باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند 320 میلی آمپر ساعت بهره میبرد که بار ها به کمک آن میتوان هندزفری را به شارژ کامل رساند. مدت زمان به شارژ کامل رسیدن گوشی های هندزفری تقریبا 2 ساعت میباشد. شارژ کردن کیس هندزفری به کمک کابل تایپ سی همراه آن انجام میشود. یکی از ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم این است که با 5 دقیقه شارژ سریع می‌تواند 1 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. جنس بدنه کیس هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-11 پلاستیک با کیفیت و مقاوم میباشد که باعث شده وزن این هندزفری بالا نباشد. شباهت زیاد این هدفون به ایرپاد اپل از ویژگی های جالب این هندزفری میباشد.


2-146-1                                هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-11                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید

7-هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-011

هندزفری بلوتوث گردنی LB-011 از کیفیت صدای عالی برخوردار میباشد که تا 8 ساعت از آن برای پخش موسیقی میتوانید استفاده کنید. هندزفری های گردنی دارای یک بدنه U شکل هستند که در دور گردن شما قرار می گیرند.

دو گوشی نیز توسط یک کابل نازک به بدنه آن متصل است. یکی از مهم ترین ویژگی این هندزفری ها این است که نیازی نیست گوشی های آن به طور کامل در گوش شما قرار داشته باشد. قرار نگرفتن دائم گوشی ها در گوش شما باعث احساس راحتی شما خواهد بود.

                                                                                             2-233-1


هدفون بی سیم لیتو مدل LB-011، تولید شده از برند باکیفیت لیتو می باشد. این محصول با قابلیت اتصال بلوتوث نسخه 5 به بازار عرضه شده است. هدفون LB-011 قابلیت شارژدهی مکالمه تا 7 ساعت، پخش موسیقی تا 8 ساعت را دارد و در 1 الی 2 ساعت شارژ می شود. همچنین باتری این هدفون با قدرت شارژ 130 میلی آمپر می باشد که در حالت استند بای تا 120 ساعت نیاز به شارژ ندارد. این محصول از نوع دو گوشی می باشد. نوع شارژر این هدفون MICRO USB است. از اقلام همراه این محصول می توان به همراه داشتن یک دفترچه راهنما و یک عدد کابل micro اشاره کرد.

جنس بدنه ی این محصول از سیلیکون می باشد و باتری آن از نوع پلیمری است. این محصول تا 10 متر برد را پشتیبانی می کند و امپدانس آن 16 اهم گفته شده است.


2-146-1                                هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-011                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید

8-هدفون بلوتوث سه کاره ارلدام مدل BH45

هدفون‌ها یا سیمی هستند یا وایرلس…اما کمپانی ارلدام با تلفیق این دو، هدفونی را طراحی کرده که هر دو کارایی را ارائه می‌دهد. یعنی با اتصال از طریق بلوتوث یا جک 3.5 میلی متری، امکان استفاده برایتان مهیاست.
نام این محصول Earldom Wireless Headphones Business Earbud ET-BH45 می‌باشد و با ترکیبی از پلاستیک ABS و فلز ساخته شده که از دوام و عمر مفید بالایی برخوردار است. میکروفون HD به کار رفته در آن صدایی رسا و بدون نویز را برایتان به ارمغان خواهد آورد. دارایی کابلی با طول 100 سانتی‌متر می‌باشد.
                                                                                                2-351-2
باتری قابل شارژ
باتری داخلی آن ظرفیت 150mah را داراست که با استفاده از کابلی که همراه آن ارائه شده قابل شارژ بوده و بعد از شارژ کامل 8 تا 12 ساعت امکان برقراری تماس یا گوش کردن به موسیقی را برایتان فراهم می‌نماید.
اتصال از طریق بلوتوث
چنانچه مایل به اتصال از طریق بلوتوث باشید، با استفاده از دانگل بلوتوث به راحتی می‌توانید این اتصال را برقرار نمایید. همچنین با استفاده از گیره‌ای که در پشت این دانگل طراحی شده است، قادر به نصب آن روی لباس یا کیفتان خواهید بود. برای خاموش و روشن کردن یا کم و زیاد کردن صدا هم می‌توانید از کلیدهای طراحی شده روی بدنه آن کمک بگیرید.

2-146-1                                هدفون بلوتوث سه کاره ارلدام مدل BH45                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید

9-هندزفری بلوتوث چند کاره ارلدام مدل BH02

هندزفری سه کاره: هندزفری سیمی، بی سیم توسط دانگل بلوتوث و کابل AUX جهت پخش موسیقی در خودرو ، پخش صدای استریو با بیس بالا، طراحی ارگونومیکی، قرار گیری راحت در داخل گوش، استفاده به مدت طولانی، دارای دانگل بلوتوث 4.1 جهت تبدیل هندزفری سیمی به بی سیم، قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی ، بسیار سبک و کوچک با قابلیت حمل آسان، مقاوم در برابر رطوبت و عرق مناسب برای فعالیت های ورزشی است.

                                                                                           2-350-2

دانگل بلوتوث قابل شارژ، مجهز به باتری 150 میلی آمپری، 8 تا 9 ساعت پخش موسیقی و مکالمه، 300 ساعت استند بای

قابل اتصال به یقه لباس از طریق گیره قرار گرفته در پشت محصول

مجهز به میکروفون داخلی HD جهت مکالمه‌ای شفاف و بدون نویز

دارای 3 عدد کلید فیزیکی جهت تنظیم ولوم صدا، خاموش و روشن کردن دستگاه


2-146-1                                هندزفری بلوتوث چند کاره ارلدام مدل BH02                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید

10-هندزفری FX-432 بلوتوث دورگردنی مدل هیسکا

هدست بلوتوث گردنی HISKA FX-432 وزن بسیار سبکی دارد و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است از کیفیت بالایی برخوردار است. هدست Hiska کاملا منعطف است و جنس آن باعث حساسیت بر روی گردن نمیشود، گوشی های این محصول از جنس فلز آلومینیوم است و خاصیت مغناطیسی دارند که به کاربر کمک میکند تا زمانی که نیازی به استفاده از آن ندارد، براحتی بر روی گردن هدست را قرار دهد. حجم باتری هدست بلوتوث هیسکا مدل FX-432 برابر با 105 میلی آمپر است و شارژ کامل آن 1.5 ساعت زمان میبرد و بعد از تکمیل شارژ به مدت 5 ساعت کارایی مداوم خواهد داشت.

                                                                                              2-231-2

هدست HISKA FX-432 از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی میکند و تا فاصله 10 متری قابل استفاده میباشد. درون باکس هدست Hiska دو جفت Eartips با سایزهای مختلف به همراه کابل شارژ و دفترچه راهنما موجود میباشند.


2-146-1                                هندزفری FX-432 بلوتوث دورگردنی مدل هیسکا                                       جهت مشاهده و خرید کلیک کنید


وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.